fredag 30 november 2012

Fredagen är här och det är så gott med helg... : ) Gårdagen gick i ett antal måsten men också en supriceshopping som jag absolut inte räknat med... : )

Vissa fixar kläder i tid vilket inte är jag : )

En dag full med shopping men inte en julklapp och som slutade med ett tomt konto : ( Eller jag har väl liiiiite kvar. Räcker nog till mjölk och frukt : ) men va hände? Shit va en lön kan försvinna snabbt vissa månader.... och nu är det ju så att denna lön borde räckt till mycet mer...och det är ju inte ens den 1 december. !!!!! Antar att jag löser det som vanligt.... tur : )

Denna fredag har jag jobbat hela dan och sen gjorde jag ett nästan lika långt pass hemma.... i lite långgsammare tempo : ) men nu har jag fått lite adventmysigt här och imorgon får det bli det sista finliret, och kanske borde jag dra av alla golven igen. Det gör man ju rätt ofta....

L som i ljus: ja de lyser här varenda dag. Tack för ikea : ) Inte en dag hoppar jag över att tända ljus vid denna tid. Älskar både värmen och ljuset som kommer av denna underbara uppfinning : )
L som i lax: något av det bästa som finna att äta : )

M som i en underbar vän. Tack för att du finns <3
M som i ett underbart smeknamn. Att älska denna människa kommer få mig att må väldigt bra och drivas rfamåt mot......
M som i mamma: Även om hon nu börjar att bli väldigt gammal så är hon sååååå pigg och förtjusande fräsch för sin ålder. <3

Jag är nu så trött att jag snart faller ihop.... denna hosta tar knäcken på mig. Ska krypa ner nu och får väl ställla klockan så jag vet att dotern kommer hem ordentligt... trots att hon inte är hos mig nu så känns det som jag måste veta..... : )

Kram alla...



1 kommentar:

  1. Härligt med shopping !!
    Städade färdigt inför advent igår så nu får det vara. Tänkte köra hela alfabetet in nåt kommande inlägg, vet vi gjort det förut.
    Ha en skön lördag!!

    SvaraRadera