söndag 2 december 2012

2 dec

Adventskalendern har börjat och jag hoppas den blir bra.... Vi kollar den alltid och i år har jag sett fram emot den.... den förra var ju super och den har vi sett ett antal gånger efteråt. Fast dotern är 18 så kollas det ibland på dessa gamla kalendrar : )

Helgen har gått alldeles för fart som så oftast... i fredags så åt jag supergod hämtmat. Är såååå gott ibland och eftersom det är så mycket så hade jag lördags lunch klar : ) Jag plocka runt och städa det sista och på kvällen så blev det lite glöggmys hör... Eftersom jag inte vill hosta runt när jag lagade mat så bjöd jag på köpemat.... idag igen : ) Vi kollade så mycket bättre och prata.... härlig kväll : )

Idag har jag jobbat en del.... varit hos mor och far och sen varit på en konsert. Nu börjar julen komma en nämare...

Ljusen är tända och Navy CIS på tv... kvällen är kanon.... sen blir det ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

N som i nutid: där borde man ha tankarna oftare och inte bbland måsten och framtid.

O som i ost: Något som alltid måste finnas i detta hem : )

1 kommentar:

  1. Greveholm var min dotters favorit när hon växte upp.
    Jag säger Trolltider o Dieselråttorna..
    Ha en skön måndag!!

    SvaraRadera