söndag 25 november 2012

Tre idag....


F som i fox: Att få tag i en kille som dansar en dynamisk fox med lite dirtyinslag det kan göra en hel kväll. Då kan jag till och med stå ut med en gammal hederlig foxtrot under kvällen även om det är inget man suktar efter längre. Som tur är så dansar de flesta mer dynamiskt så de flesta kvällar får jag ett antal härliga danser. Mina kompisar som inte dansar de förstår inte skillnaden men visst ser de : ) Jag bara älskart : ) Mer fox till folket!

G som i godis: Något jag gillar alldeles för mycket. Nu för tiden har jag faktiskt dragit ner på mitt godisätande rejält men det visar sig inte på vikten : (

H som i hemma: Ett ställe där jag trivs väldigt bra... är nog en hemmalufsare. Kanske ibland lite för mycket : )

Lördagen var en plockardag och sen grejade jag lite.... borde tagit min posthög men den blev liggande och snart faller den nog ihop mot ett bättre ställe : ) Golvet! Gud, vad post man får som man borde kolla igenom. Det enda jag kollar det är nog måndagens reklam. Reklamen är absolut roligast!

Kvällen satt jag hemma och kollade "Så mycket bättre", Skavlan och sen såg jag massa avsnitt av "Jakten på det perfekta" I fredags när vi firade en gammal kollega som fyllt så pratade en tjej om det programmet så jag blev tvungen att kolla in det. Hon Hanna var en sköning så jag tog alla avsnitt som hittills varit. Alltså blev lördagen en Tv-kväll och den blev sen....

Denna söndag ska det bli ett styrelsemöte.... vi ska snart träffas och sen blir antagligen ett långt möte med lunch och massa planering inför nästa termin. Är så kul att det är så många som verkligen vill lära sig dansa idag... väldigt många mellan 20 och 25 år. Hoppas bara vi får behålla dem... det är ju många som tror att man bara behöver gå en termin och sen kan man.... det är ju efter den terminen det börjar hända saker : )

Hej hopp nu blir det dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar