torsdag 22 november 2012

Där sket det sig ; )

D som i dator
Ja, de har blivit väldigt viktig i mitt liv! Usch, vad hemskt det låter men det är ju sant. Varje dag så är den min polare ; ) Jag är väl ingen som inte klarar mig utan en dag men har jag tid så är jag alltid inne på den. Jag kollar fb, bloggar, aftonbladet, min bank, mail och några andra sidor och jag använder den till att jobba vid. Är väl ingen spelmänniska men ibland kör jag något löjligt pusselspel eller där man ska sätta ihop tre grejer för att de ska sprängas : )
En dator kan jag inte leva utan en längre tid inser jag

D som i dans : )
D som i dagis ; (


E som i egentid
Något man får gott om när dottern växt upp. Men samtidigt tycker jag ändå att den äts upp av jobb och måsten. Men jag ska inte gnälla för jag har dock tid om jag bara prioriterar bra : )

E som i en: en liten "buske" jag gillar när det närmar sig jul
E som i eftermiddag: tänk om man alltid fick eftermiddagen ledig och lika mycket pengar ; )

Kvällen har varit trevlig med ett gäng goa pysslare som gjort härliga blomsterarrangemang i en alldeles för mysig butik. Det kostar att gå ut från den butiken : )

2 kommentarer:

  1. Fick en kommentar fr Jane att hon kan inte kommentera hos dig.. Om du har ordverifiering så kan man ju ta bort det under "inställningar" så blir det lättare.
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera
  2. Tjo Hooo!!!
    Nu går det att kommentera här inne hos dig vännen.
    Jag har försökt på alla möjliga vis att få tag i dig. Gjorde tom ett litet inlägg om det tidigare. Haha
    Vad snällt av Blondie att hon skrev om det till dig.

    Jag vill oxå ha en sådan eftermiddag.
    Med massor av pengar och ingen tid att passa...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera