lördag 3 november 2012

En jäv.. fredag

Egentligen var väl inte hela fredagen jävlig men det var ingen go fredag!

Jobba hela dagen och tyvärr var det redan då som jag ballade ur matmässigt. Vi fick ingen bra mat utan det blev att äta sig mätt på mackor. Jag bestämde mig för att det blir en sallad ikväll så slutar jag i alla fall bra.

Under hela dagen kändes det som mitt huvud skulle sprängas, inte av huvudvärk utan mer av att det satt en Mr Baktus där som bara blev fetare och fetare... (typ alltså, äter jag för mycket så blir han Mr också fetare...) Jag försökte nysa ut honom att otroligt antal gånger men han vägrade : ( .


När jag kom hem så var det "folk" i hela vardagsrummet. Kul att de är här men jag som tänkt springa runt med Mr dammälskare kände att det var ingen bra idè. Städa och plocka lite och efter en stund när jag skulle åka handla försvann bilen... Ja, det var ju inte så att den blev stulen men... numera är vi ju två nyckelägare till den ; ) I vilket fall som helst så var sista kommentaren...

Vad ska vi äta ikväll?

Vänta nu, det är fredag och vad jag vet så ska du till pappa! Hmmm! Svaret blev: va! ska jag? men jag orkar inte packa så jag är här. Nu gillar jag ju det, tycker det är skönt att ha dottern här men en liten förvarning vore ju aldrig fel ; ) Jaha... fram med en hundring och maten blev:

Friterad kyckling, ris och currysås

Hur nyttigt är det på en skala? Men väldigt gott! : )

Shit! Vart tog den där nyttiga salladen vägen.... :P

Till råga på allt hoppade jag promenaden och kröp ner i soffan med en filt, ett glas vin och lite chips. Mr Bactus verkar vara här för att stanna men det ska vi bli två om ; ) Han ska bort NU!!!!!!!!

Dagens sämsta blev alltså:
  • Fredagsfika (men supergod kaka)
  • Onyttig mat (men supergod middag)
  • Besök av en man (men tyvärr igen snygging)
  • Ingen motion (men en superskön soffa)
Go lördag, go......

1 kommentar:

  1. Aaaaah... vissa dagar är bara såna !!
    Ha en skön söndag !!

    SvaraRadera