lördag 10 november 2012

Torsdag...

Ja, egentligen är det lördag men i torsdags var det som jag kände mig sååå hängig. Tänkte gå hem från jobbet flera gånger men var kvar.

Pengarna vill jag ha : )

Kanske borde gjort det... inatt har hostan ökat ändå mer och jag känner mig lite halvvarm : ( och inte nog med det...

Torsdagskvällen fortsatte jag mot the girls och tjejträff. Dottern fick ta bilen så hon kunde hämta mig tidigare... jag kände verkligen att jag borde hem och sova....



Men vid tio satt jag fortfarande kvar och då blev jag kvar till skjutsen åkte hem... Hamnade i säng och John Blund kom snabbt : ) men klockan var nog närmare halv 12, tyvärr : ( men en trevlig kväll och med god mat : )
Kanske var det värt det???

1 kommentar:

  1. Julmust är ettersött... :(
    Hostmedicinen är Nipaxon, har knappt nån hosta nu.
    Ha en bra lördag o krya på dig !!

    SvaraRadera