onsdag 28 november 2012

Advent är snart här....

Nu börjar det närma sig advent....  har fått för mig att jag vill ha nya julgardiner till köket, vilket gör att jag nu inte vet vad jag ska ha. Har kollat lite men inte hittat något som jag fastnat för. Imorgon ska jag en svänga mot A6 så kanske  att jag hittar något där. Annars så blir det väl att jag på lördagkväll hänger upp de gamla ; (

Städningen går det sådär med.... fortfarande så hostar jag galet mycket även om det blivit pyttelite bättre : ) men det är inte mycket jag orkar efter jobbet. Städa kan jag väl göra efter jul, tihi.

I som i isterband: något jag gillar men äter alldeles för sällan.

J som i det bästa jag har.... denna tjej som får mitt liv att få en extra stor mening. Att få följa henne på hennes sista tid innan hon är vuxen. Hon får göra det hon älskar mest, dansa och sjunga, och hon har ett väldigt varmt hjärta som många får ta del av. Älskar mitt J <3

K som i kyckling: en del av många maträtter som jag tycker väldigt mycket om. Finns så mycket gott att göra av kyckling : )

K som i kyla: Inget jag längtar efter direkt

Vissa bokstäver är hur lätta som helst andra vet jag knappt något ord på just när jag skriver.... men kan säga att senare kommer jag på massa bra ord på varenda bokstav jag skrivit om : )

Ska i alla fall ta mig igenom alfabetet : )

Nu ska jag kolla vidare på Bonde söker : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar