söndag 4 november 2012

Lördagen....

Sitter här i soffan med min kopp te och kollar nyhetsmorgon. Just nu Petra Marklund.... hon är bra  )

Lördagen var en slappardag och jag försökte kurera mig. Blev ett antal koppar med te och ingefära. Kände mig faktiskt lite bättre på kvällen. Blev lite plock och grejande och småmys i soffan med en tidning. Jag och grannen åkte sen upp till kyrkogården och tog en svänga. Så underbart vackert med alla dessa ljus : ) Hälsade på farmor och farfars gav. Där lyste det vackert! : ) och någon hade lagt en fin kvist över stenen och ett vackert blomhjärta : ) Eftersom det redan var så vackert vid vår sten så hamnade mitt ljus vid en sten där det inte lyste något. Brukar alltid göra så för det känns så gott hos mig. : )

På kvällen hamnade jag i en annan soffa med ett glas vin och "Så mycket bättre" och en del "skitsnack : ) Trevligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar