torsdag 15 november 2012

Host, host

Ja, sen jag skrev har jag mest hostat och hostat och hostat igen.

Fy faaaaaaaa.....

Har varit hemma denna vecka  och har bestämt mig för att jag ska vara det imon också... kostar en del men jag vill verkligen bli frisk och förlorar ju ändå en del pengar så waf... : (

Veckan som jag planerat att börja städa sånna där grejer man inte gör så ofta.... hade ju till och med en plan ; ) Får se om jag okar ta tag i något idag... igår drog jag ut spisen och torkade av.... var inte så farligt men på en sida var det lite som runnit : ) typ när jag hällde ut pannkakssmeten och inte hann stoppa allt ; )

Alltid en början....

Har insett att veckans alla träningar och danser är nu inställda för mig. Typiskt när det skulle blivit  en speciell träning.

Varför blir jag alltid sjuk när det är något speciellt! Surar ; (

Får väl tillbringa helgen med en städtrasa i handen.

När jag varit hemma så har jag legat väldigt mycket framför TVn. Nyhetsmorgon och Malou är kollade på varje dag och jag inser att det är ganska trevligt att vara hemma på fm.

Igår såg jag också Twilight... den sista delen som jag kan se hemma. Dottern kom hem på kvällen och hade sett den absolut sista på bio....
Jag vill också....
Men känner jag mig blir det nog inte förrän den kommer på dvd så jag kan hyra den : )
Får försöka luska lite vad handlingen är och kanske slutar ; )

Solen skiner.... verkar bli en underbar dag....
Själv ska jag HOSTA!!!!!!

1 kommentar:

  1. Ja, fy faan för denna hosta, jag är glad mitt är över för denna gg..
    Ingen dans denna helgen, varit ute 3 kvällar på 2v så det får vara.
    Jo, om man är hemma nån gg då o då är det säkert mysigt att va hemma på fm men inte när man är det varje dag.. :(
    Ha en bra dag o krya på dig !!

    SvaraRadera