måndag 29 oktober 2012

Första dagen gjord

på denna vecka. Skönt! En dag närmare helgen : )

Är inne i en period där jag just nu bara älskar ledighet och inget speciellt behöver hända för att jag är nöjd. Skulle inte lida speciellt av att också ha lite höstlov. Kanske tar jag en eftermiddag ledig... : )
Tanken var ju först att dottern och jag skulle ta en spaeftermiddag men om vi ska se alla musikaler så får vi nog hoppa spaem. Tur ja inte lovat : )
Får väl köra en egen variant på spa : )

Idag efter jobbet har jag umgått en del med dottern, så mysigt! : ) Prata och äta kommer man långt med när det gäller tonåringar eller nästan vuxna : ) och en massa skratt och trams : ) Nu har hon stuckit iväg. På ledighet börjar visst utgången vid denna tid för vissa. Själv får jag väl krypa ner och hoppas de håller sig i stan : ) Min bil har inga vinterdäck men verkar inte bli så kallt inatt.

Regna och var surt väder så min promenad blev till lite inomhusträning. Bättre än inget och styrka behövs också..... har jag hört!





1 kommentar:

  1. Hemma-spa är nog så mysigt o skönt oxå !!
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera