lördag 27 oktober 2012

Lördagsmorgon.....

och två lediga dagar framför sig : ) I LOVE.....

När jag slöat färdigt igår fick jag inse att nu blev det lite stress..... det är ju dumt att gå in i duschen tidigt så man slipper stressa.
Tidsopptimist!
Eller.... jag hade ju såååååå viktiga saker att göra på em ; )
Snabbt blev jag lite fräsch och sen började min promenad : ) Lite steg är alltid bra och eftersom huvudet inte var med så var det bara att vända om efter en bit.
Hemma låg fonen och utan den kan man inte klara sig en hel kväll : )

När jag en kvart försent kom till M var jag först : )  Finns visst fler tidsopptimister, hihi.... Vi prata, käka tacos och drack alldeles för mycket vin. Magen fick sig ett träningspass som alltid med dessa girls : ) När vissa försvann ut mot stan så tog jag fonen (tur att jag hade den) och messa dottern som hade bilen och hon skulle PRECIS hem. Jippi, jag slapp gå i kylan.

En rolig fredagskväll som inte blev så sen : )

Denna lördag ska jag bara vara hemma och mysa och städa klart det sista, tvätta lite kanske och till sist tända masssa ljus och bara ha det gott!

1 kommentar:

  1. Yes, det blir pumpen i S.Vi ikväll !!
    Hoppas på många härliga rockiga bugg !!
    Folk lär det bli antar jag då dom drar stor publik.
    Ha en skön kväll, kram.

    SvaraRadera