söndag 28 oktober 2012

Lördagen försvann

och nu är det söndagsmorgon...

Tyckte jag vaknade tidigt men sen kom jag på.... Sommartiden försvann! Jag tänkte inte ens på det för alla klockor ställs ju om av sig själva. Men nu vet jag att jag sovit en timme mer : )

Igår var det åter en slöardag. Gjorde inte så mycket mer än laga mat, skruva ihop en byrå med dottern, en promenad, handla och betala räkningar. Det sista var väl det som var tråkigast ; ) men ett måste. Lite blev det ju över, PUH!
Behöver pengar nu för det är två musikaler som jag vill se med dottern här runt omkring samt att målet är att ta en svänga till Stockholm och se Dirty dancing.

Kvällen igår spenderade jag med mig själv i soffan, popcorn och tv. Helt nöjd med det. Så skönt och sen var det ju första programmet av "Så mycket bättre". Miss Lee och Darin.... wow! Uggla är alltid bra och jag tycker att det var en bra start på programmet. Perfekt lördagsunderhållning när man sitter själv i soffan : ) I love.... sen såg jag någon film som jag halvslumrade till : )

Tittar man ut nu så är det otroligt vackert. Solen skiner och himlen är alldeles blå. Frosten ligger fortfarande kvar på träden så jag borde ta mig en runda....hmmm. TA TAG I DET!!! : )

1 kommentar:

  1. Ja, jag ska åxå släpa mig ut å en tur i det fina vädret men det får bli per cykel.
    Ha en skön söndag !!

    SvaraRadera