onsdag 10 oktober 2012

Trött på...

För några dagar sen så blev jag så trött på Amelia igen.... själv hade jag tänkt att hänga där för jag känner mig inte så bekväm med denna sight.... ser inga bloggar och ingen ser mig.... jag gillar att gå in på Amelias förstasida och kolla vem som skrivit... hitta någon ny och så vidare.... funkar ju inte alls här..... finns ju hur många som helst.... eller ingen.... helt ensam på mitt place. I och för sig skrivier jag ju för mig själv men lite kul är det ju att få en kommentar då och då : )

Testar igen....alltså...I`m Back!!!

Testar viktväktarna nu... hmmm... vet ej om det är bra för mig men ska ge det minst fyra veckor, helst 12 : ) för enligt dem borde jag vara färdig då : ) Kan säga att första veckan inte blev någon hit på vågen.... om det var efterdyningarna av veckan innan vet jag ej.... men händer det inget mer nu så ger jag nog upp efter två veckor!

Träningen funkar kanon, hinner ofta fler tillfällen än mina planer och fast jag jobbade asmycket förra veckan så fick jag in träningen. Nöjd alltså!

Nu är det nya tag! Mot målet.....

Igår var det Zumba.... som vanligt ett stenhårt pass.... ingen går därifrån utan en totalt genomblöt tröja... (och trosor) finns inget zumbapass som slår detta och jag har alltid träningsvärk någonstans efteråt.... alltid är det någon ny muskelgrupp som hon tryckt in : )

Mitt träningspass idag blir ett städpass.... förra veckan blev inget gjort och i helgen blev det inte sååååå mycke som tanken var från början... blev istället dans och trevligheter.

Men nu är jag tillbaka.....
Kramen till er alla <3

1 kommentar:

  1. 15e dec lägger ju Amelia ner hela bloggeriet sägs det. Hade funderingar på VV men vikten går neråt även om det går sakta. Jag betalar ju per månad på nya gymmet o då får jag gå hur mycket jag vill. Kanonbra !! Gå med på fb om du inte redan är där.så lägger vi till dig i gruppen Bloggisar så länkar du bara dit så får du många läsare direkt.
    Kryper på väggarna av rastlöshet snart men imorrn händer lite, frissan o hjälpa mamma att koka kroppkakor,väntar nog till fre innan jag ger mig ut. Men jag hade hellre haft ett jobb att gå till än arb.lös men jag kan lika gärna hänga där (gymmet) som hemma..
    Ha det gott !!

    SvaraRadera