söndag 21 oktober 2012

28801

ja, det var så många steg min stegmätare stod på när jag tog av mig den inatt : ) och då hade den inte varit på precis hela dagen. Galet nöjd.... har aldrig fått så hög siffra : )

Dagen igår bestod mest av dans.... kurs på dagen och sen dans på kvällen : ) Hade en jättekul kväll även om jag inte gillar musiken. Väldigt få låtar som ger mig danskänsla men takten i dem ska jag inte gnälla på.                 Härlig danskväll! och dag!

Denna söndag har det inte hänt mycket, kollat lite på tv och sen bara slappat. Trodde jag hade tvättstugan men det visade sig att det var igår, SKIT!
Ska städa och sen blir det buggkurs : ) Får se hur benen är efter gårdagen och fredagens zumbafitnesspass.... känns i kroppen allt : )

Go söndag på Er alla!

1 kommentar:

  1. Haha, herregud !!!!! Vilken siffra!!
    Var du i Tranås på BJ??
    Ja, en sån helg kan man inte klaga på... :)
    Ha en skön eftermiddag !!

    SvaraRadera