tisdag 23 oktober 2012

Tisdagstrött

Tisdagen är den värsta dagen på hela veckan.... så också denna : (  Jag jobbade från halv 8 till kl. 18.15.... hem och sen avslutade jag kvällen med ett fitnesspass. Tur.... för annars hade jag inte alls gillat denna dag alls..... var totalt slut när jag kom hem men efter träningspasset så blir man på gott humör. Idag var det tufft.... två stycken som nästan behövde sätta sig för att inte svimma.....men vad detta pass ger energi i hjärnan.... inte i kroppen för den är totalt slut : )  Leeeeeeeer :)

Jag har nu både druckit massor och ätit en kantarellomelett. Galet gott här i soffan efter dusch och mat. Ska snart krypa ner..... skiter i allt här hemma. Det tar jag imon.... ska sova istället. Får vara lite grejer här och där. Ingen som kommer hit ändå : )

Zzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Åh vad duktig du är.... just nu ligger träningslusten -10 ung.. :((
    men får ta nya tag..
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera