onsdag 17 oktober 2012

Skitvv....

Ja, är det något man kan bli nedtryckt av så är det viktväktarna.... eftersom jag av en kompis fick en nätsida som jag kunde starta om på så tänkte jag att.... nu jä.... ska jag tappa några kilo : ) Det var ju tanken men efter att nu kört i två veckor dr
ygt så känns vv såååå bullshit : ( Jag har gått ner 0,3 kilo.... vilket säkert är endast vätska för jag körde ett stenhårt träningspass igårkväll.  Jag har verkligen följt min checklista till fullo och INTE ätit upp min träningsdos som de skrev att man kunde.

Finns  ju så många som älskar viktväktarna och än så länge är jag inte en av dem... : ( men jag ska ge dem lite mer tid. Betalar ju inget för skiten än ; ) Kanske vänder det.... till på köpet fick jag ett meddelande Grattis till din viktnedgång och tänk på att det är inte bra att gå ner för fort...

Hallå.... ett halv hekto kanske vore toppen eller?

Viktväktarna!!!! Håna mig inte ; (

Denna efter eftermiddag är jag ledig eftersom jag började tidigt idag.... ska vila lite innan tvätten ska köras. Sen blir det promenad och städ... som man alltid behöver....

Men jag slipper rensa avlopp : ) Tjolahopp

1 kommentar:

  1. 1a veckan jag var med gick jag UPP ½ kg, veckan ef hade jag tappat 2.1 kg !! Kan vara så att det tar ett tag för kroppen att ställa in sig. Själv tappar jag vikt varje vecka o det är jag glad för men det beror på mycket lite mat (dålig hunger/ork att laga nåt..), träning o känslomässiga problem. Så är det.... Ha en skön kväll, kram.

    SvaraRadera