lördag 13 oktober 2012

Lördagsmorgon och sen släktmys

Ja, så kan jag nog snabbt sammanfatta min lördag! Ska nu ta det lite lugnt och sen blir det att åka till syrran och mysa. : ) Kanske får vi in lite shopping också...

Efter förra veckans tråk med viktväktarna har jag faktiskt sett att jag gått ner... kanske inte så mycket men ner i alla fall. Jag tror att jag ska väga mig måndagar istället för söndagar som inte är en jättebra dag, enligt mig. Bra om jag varit ute på dans kvällen innan : ) men annars. En normal lördagskväll brukar ju innebära lite extra god mat och kanske ett par glas vin. Får väl se vad vågen visar imon annars tar jag vikten på måndag istället. Som sagt kan jag tänka mig att idag blir det lite extra.... vilket kanske syns imon fast jag håller mig till mina points : )

Idag ska det inhandlas ljus, lite grejer till bilen och kanske hinner vi springa in i några sko och kläd-affärer. Jag skulle så gärna vilja hitta några känger, har sett en variant som jag är lite sugen på. Nu ska de bara hittas till ett bra pris : )

 Dags för frukost! Mmmm, en underbar lördagsfrukost! : )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar