onsdag 24 oktober 2012

Dubbeltur...

Ja, det var vad jag hade idag.... jag handlar inte speciellt ofta på vårt Ica här i stan. Springer iblannd in men eftersom man måste betala parkering där (man får tillbaka den) men för mig som aldrig har småpengar så är det inte bra att parkera där. Har haft tur så långe så jag känner att min tur snart är slut. Idag ville jag in och köpa ett par ljus där och snabbt in. Som vanligt så scannar jag så det brukar alltid gå fort. Köpte bara två ljus och så fick jag avstämning. Det tog ingen tid att plocka upp sina grejer.... när jag sen snabbt är ute och hoppar in i bilen glider parkeringsvakten in på parkeringen : )

Avstämning med två grejer och ingen parkeringsbot : )

Annars så har dagen varit en städ och tvättdag.... trodde väl jag skulle vara mer färdig men eftersom jag hamnade hos grannen och pratade skit och sen inte brydde mig att dammsuga när jag kom hem får det väl vara till imon : ) ingen gör väl det åt mig.... Känner mig ändå rätt nöjd!

Man hinner en del när man sätter fart och inte parkerar sig framför datorn när man kommer hem från jobbet : )

ZZZZzzzzzz

1 kommentar:

  1. Ja, ibl har man tur men den brukar ta slut nån gg...
    Jag ska ha tvätt o städdag idag, i regnet....
    Tur jag rullade ihop balkongmattan igår när den var torr.
    Åka långt?? Ja, men vad ska man göra när det inte finns dans på närmre håll o man vill dansa??
    Är man fler så går det ju lättare, både med sällskap o att man turas köra om nån blir trött. Jag är helt värdelös på att köra nattetid, jag är sååååå trött så jag är tacksam jag har dansvänner som gärna gör det. Ensam drar jag gränsen vid 11-12 mil, ca 1½ tim, längre kör jag inte själv nattetid.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera