söndag 21 oktober 2012

skitviktigt inlägg ; )

Kvällen är här och jag sitter i min soffa och kollar The Mentalist. Har dansat och skrattat som vi oftast gör på kursen.... alla är så härliga. Älskar dessa människor, toknissar och galningar har samlats på detta dansgolv.... så kul!

Oj.... tog visst lite paus... nu är det Partaj! : ) Skulle vara något : ) Söndagspartaj! Sitter och smuttar på lite vin som fanns kvar i flaskan. Blev ju inget glas igår så det får bli idag istället : ) Hade ändå ett antal point kvar så jag tog dem till lite vin istället för att äta något. Nu hoppas jag verkligen att vågen kommer visa nedåt denna vecka.... efter en sån danshelg borde den det : ) Jag får väga mig på onsdag... men jag har fuskvägt mig och sett att den visat åt rätt håll och inte bara med ett par hekto. Kanske kan det bli upp åt ett kilo denna vecka : ) Jag tror på minus 0,8 denna vecka : ) Tummarna måste hållas..... : ) Blir en promenad imon och så blir det ett zumbapass innan vågen ska få besök....

Nu blir det snart tvättstugan och sen blir det slummmmmmer : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar