onsdag 2 maj 2012

En strålande dag...

ja, sol och blå himmel hela dan : ) så gott! Jag kom också hem redan vid kvart i tre.... så härligt! Skulle haft ett samtal men de blev försenade så jag ville inte vänta. Istället åkte jag hem och satte mig i solstolen och läste en bok. Tyvärr ingen som jag själv valt utan en jag ska läsa i jobbet... men den är bra så det är okej. Speciellt när man sitter i solstolen.

Valborg bjöd på sol men lite kallt... men med underbar underhållning så slog jag nog rekord på valborgsfirande... grillningen startade inte förrän efter 9.  Fast vad gör det ... vi hade ju hela kvällen på oss....

Nu har jag precis kommit hem från en lufsarunda.... tänk den dagen jag kan skriva löparrunda : ) Vem vet... den kanske kommer : ) Skulle egentligen behövt handla en tröja...tyvärr är det nu stängt!
En av nackdelarna att bo i en mindre ort! Får bli imon! : )

Ikväll ska jag se om jag kan rensa några påsar.... har snart gått egenom halva förrådet! Kanske blir klar till sommaren??? Lite kul är det för jag har faktiskt sålt några grejer : ) Känns kanon... mer shoppingpengar på resan!

Dags att hoppa in i duschen....

//Lufsarbruden

1 kommentar:

  1. Då har du pengarna i behåll än så länge, alltid nåt !!
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera