lördag 26 maj 2012

Dagarna går...

Dagarna går och jag känner att oron i magen/kroppen sakta, sakta börjar försvinna. Vissa tider när tankarna kommer så kommer det tillbaka men jag hoppas verkligen att vissa saker så småningom får ljuvliga besked.

Nu.... på jobbet denna vecka har det varit full fart. En härlig vecka med bara roliga saker inplanerat OCH toppenväder. Gårdagen var en väldigt hektisk dag. Maskerad, 20-årskalas och 50- årskalas. Ja, man kan hinna allt på en dag och jag hann faktiskt även jobba. : )

Nu ska jag bara dricka upp mitt te sen blir det en lufsarrunda. Just nu är det inte kanonsoligt så kanske slipper jag se någon orm. De gillas INTE! Resten av dagen ska gå till tvätt, sol, städ, baltitt och mello... måste ju sitta och kolla om jag ser min polare som sitter i hejjaklacken där nere : )

Ha en underbar lördag alla!

1 kommentar: