tisdag 22 maj 2012

Tårar och ilska

Jag trodde idag att jag skulle må bättre men istället värker mitt hjärta ännu mer.... förstår inte att livet för en del är såååå orättvist! (Blondie jag tänker på dig massor) Mina tårar har runnit och jag vill så gärna vissa saker bara ska vara över. Men INGET kan jag göra... bara låta dagarna gå och vänta. Vissa saker... stora som små gör att man inte fungerar. Jag skulle bara vilja stänga in mig ett tag.... samtidigt vill jag ju njuta av denna tid. Frågan är om det är okej att njuta, ha roligt och må bra eller om jag verkligen kan det. Slutade tidigt idag.... efter att tårarna runnit kom det en ilska. Det var kanske inte helt fel för nu har jag tagit ett helröj efter ett antal veckor i en slags "orkar inte göra ett skit-period" Slängt skräp och fått undan tvätt från ett antal dagar, rensat kylen mm. Känns som ilskan fortfarande sitter i så det kanske fortsätter att fås detta place iordning : )

Just nu när jag sitter här så känns det som jag har det värst i hela världen.... vill bara säga det att det har jag inte. Jag och min närmaste familj mår "prima". Jag vet att många har det värre... men att vara runt om kan också göra att det känns som hela livet suger, att hela kroppen känns som den inte vill längre...Man vill så gärna få tiden tillbaka... bara ett dygn så hade det varit annat...

Våren är här.... idag också värmen! Jag ska tvinga mig att njuta av varje dag... Imon är en ny dag.... nya möjligheter! Jag ska tvinga mig själv att skratta....jag ska tvinga min kropp att må bra! JAG behöver det! : )

Kram till alla som behöver....

1 kommentar:

  1. Men rara du... du är för underbar.. Men du ska ju inte gå o må dåligt för detta, det blir ju ínte saken bättre av. Men det är jävligt, mer ibl, mindre ibl..
    kram.

    SvaraRadera