söndag 29 april 2012

Söndagens inlägg tillsammans med en fika : )

Japp.... syndar igen : ) Jag äter en smarrig kanelbulle som snälla grannen tyckte jag skulle ha....
Vem tackar nej till ett sånt erbjudande? Inte jag!

Gårdagens lilla tjejträff var trevlig.... skratt, vin, mat och sen en supergod efterrätt.... jaja... vem gillar inte den : ) som är gjord av ett proffs ; )

Idag har jag promenerat.... skönt väder så man njuter.... snart är det grönt överallt och våren är helt här. Nu kan dagarna gå långsammare. Jag har städat lite.... rensat lite högar, va skit man får med posten som man inte ens läser. Undrar vad det kostar oss konsumenter egentligen.... Visst kan man ta bort reklamen men den gillar jag... det är alla brev från olika lotterier mm. mm. som jag inte är intresserad av...

Ikväll blir det att vara i soffan.... ska bli skönt att bara sitta där och glo.

: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar