tisdag 22 maj 2012

Top 10 snart över

Det här har varit en dag av mina top10 värsta dagar i mitt liv tror jag. Men ska nu försöka bli lite mer positiv.

Detta är ju faktiskt tänkt som en positiv blogg trots att jag vet att mitt liv absolut inte är en resa med bara positivism och bra grejs. Denna dag ska i alla fall avslutas med en bra anda.

Jag lyckades i eftermiddags få ganska mycket gjort. Faktiskt var det en bra dag när jag nu ser mitt hem. Känns bra att ilskan visade sig i något positivt. Avslutade kvällen med en liten springtur : ) Kan nog snart säga att jag springer/joggar istället för lufsar, känns bra och jag är så nöjd! Mina rundor är inte så länga men vad gör det. Jag har fått bättre flås.... orkar vidriga backen och faktiskt så går vågen neråt. Imorgon ska jag kolla den igen... trots att jag nu faktiskt syndar lite... : ) men faktiskt känns det som jag var värd det!

Imorgon tror jag att vädret ska vara bra... jag tänker njuta av onsdagen 23 maj. Jag ska skratta och njuta av varje solstråle, varje andetag, allt runt om mig och all härlig natur som nu finns...

Snippen, snappen nu ska jag stänga av datorn på knappen : )





1 kommentar:

  1. Ja, ibl är det bra att ta ut sin ilska/ledsamhet på fysisk väg. Då blir det lite gjort!!
    Jo, jag vet hur det är, är det mycket småsaker runt om så till slut kan blir det helt enkelt bara för mycket.
    Ha en bra dag, kram.

    SvaraRadera