söndag 6 maj 2012

Puh... ska jag lyckas?

Tittar ut och solen skiner.... men antar att det inte är så härligt varmt som det var i början på veckan. Samtidigt stannar ju våren upp lite vilket är härligt! De sista dagarna denna vecka var två riktigt tuffa dagar på jobbet. Jag slet.... så när jag gick hem i fredags var det superskönt!

Samtidigt var det bara att ta tag i lite förberedelser och sista städ inför en förfest hos oss... nu var det inte jag men dottern kom inte hem från skolan förrän vid halv 7 så det var bara hjälpa till <3 Själv fick jag fly ; ) eller det var bara att gå ner till grannen och sätta sig med ett glas vin och så åt vi lite ost och kex. Mys!

Och tänk när jag kom hem.... alla flaskor på diskbänken och glasen i maskin... duktigt gäng! Då är de välkomna igen : )

Igår var det en skön dag hemma... tänkte hela dan att jag skulle ta mig ut en svänga på stan men det hände inte.... istället så grejade jag här hemma. Fortsatte rensa gamla kartonger... alltså nu känns det som jag ser ett slut i förrådet. Tänk att det tagit tio år med vissa kartonger som stått längst in....
Tänk vad mycket jag behövt dem grejerna ; )

Jag avslutade sen med en "snabb" löptur, en snabb dusch och sen till kyrkan för en konsert med underbara barn och tonåringar : ) Såååå bra! Fick också en mysig stund med dottern i detta fantastiska "rum" eftersom hon följde med och kollade på några av sina kompisar.

Kvällen avslutades hos bästa M och vi prata skit och käkade pizza...hmmm.. en halv men inte bra för mig...

Tror minsann denna termin går till historien med att gå ner två tre kilo och sen upp detsamma. Puh! Trött jag blir....

Ja, ja.... nu är det fyra veckor kvar.... så nu jä.....rrrrrrrrr.... : )

1 kommentar:

  1. Låter som en mysig helg.
    Tack för dina ord, det går en minut i taget, en timme o en dag.. Kram

    SvaraRadera