onsdag 16 maj 2012

Sista och första

Ja... de sista tankarna innan jag somnade gick till en viss person och de första tankarna. Jag har inte sovit speciellt gott men dock sovit några få timmar. Nu hoppas jag bara denna dag ska gå så det åter blir en ny! Kanske mår jag bättre imorgon. Dagarna kommer bli bättre men det kommer ta ett tag. I L Y! <3

Igår var min dag tänkt att fotas. Jag hade verkligen velat vara med i 15 maj´s fotodag. Fota din vardag! Men som sagt... det blev inte så! Det var inte en vanlig vardag, tyvärr! Men jag tror jag gör ett nytt försök fast då får det bli för en dag som fotas för min skull! Min vardag : ) Det känns i och för sig ganska bra så jag får se till att det blir av. : )

Efter jobbet idag blir det en lufsarrunda.... känns lite som jag längtar efter det : ) vilket gör mig väldigt glad! Hoppas det fortsätter.....

Solen lyser... hoppas det håller i sig!

Amelia har nu gjort att man kan se fler uppdaterade än 8. Alltid något att glädja sig åt.... : )

Tänk att det finns små saker att glädja sig åt trots....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar