torsdag 17 maj 2012

Underbara lediga dag!

Torsdag och ledigt från mitt jobb! Ganska skönt men ska försöka fortsätta rensa lite här hemma. Ju mer man har rensat ju mer förstår man att man har massa saker/kläder som man aldrig använder. Tvättade ett gäng grejer igår så vissa saker ska ut till försäljning andra till barn som behöver dessa kläder bättre! : ) och en del bara slängas.

Drömt massa konstigt inatt... att jag köpt kött... typ från Linas matkasse.. men jag köpte bara en kotlett, en bit fläskfilè osv.... sen fattade jag inte att varför det inte räckte till oss två....grrrrr.... och det var inte speciellet gott med bara kött... KONSTIGT!!! Kött är aldrig gott att bara äta... tillbehören är ju A och O för att middagen ska bli komplett!

Mina lufsarrundor börjar gå lättare! : ) Känns sååååå gott! Behöver inte gå lika mycket och klarar den vidriga backen i ett lugnt tempo : )
Det går framåt : )
Nu hoppas jag bara det ska ge resultat på vågen också.... jag håller tummarna!

Nu blir det teatime! Grönt te med mango : )

1 kommentar:

  1. Tack rara du för dina ord.. *L* Om du har el kan läsa Kindaposten kommer det finnas dödsannons på honom på lördag. Jag sätter bara in i vårt lokala blad Ölandsbladet.
    Ja, det är underbart skönt att rensa bland "skit". jag ska försöka imorrn förmiddag m kläderna. Har tyvärr gått på mig 3-4 kilo under vintern pga höjd medicinering så nu har jag köpt 4 nya sommarplagg. Ska plocka ner vintekläderna o ta fram det jag kan ha.
    Ha en skön ledig helg !!
    Kram.

    SvaraRadera