tisdag 11 december 2012

Det är över nu....

Har lite tid över... ska snart iväg till sjukhuset. Har gett upp... nu måste jag få nåt så hostskiten tar slut. Jag orkar inte längre.... En snorig näsa kan jag stå ut med men hosta till jag spyr varenda dag det orkar jag inte längre...

Snö och snö.... men inte som på Öland ; ) nu räcker det för mig. Borde göra massor hemma men orken finns inte.... lyckades få till lite köttbullar i söndags så det får vara min julmat och en skinka : )

V som i vinter: Ja, det har vi verkligen nu. Låt det vara så här nu till mitten av februari, sen vill jag ha en tidig vår med mycket sol och lite regn : )

X som i X-factor: Finalen i fredags var sådär... tycker nog Benny skulle vunnit även om Awa är superduktig.

Y som i Yta: Tur att den inte är det viktigaste på en människa : )

Z som i zon:  ett ord man ofta använder i wf

Å som i ångra: Är ett antal saker i mitt liv som jag ångrar.... tyvärr kan jag inte göra något åt det efteråt så det är bättre att lära av och sen inte göra så många misstag i framtiden. Bra är att säga ja istället för nej ibland för mig. Ånger kommer jag säkert få uppleva många gånger, tyvärr ; ) men hör väl till livet...

Ä som i ägg: Jag äter väldigt många ägg och tycker det är super och jag bli mätt : )

Ö som i över... nu är alfabetet över och det är skönt. Kom ofta på bra ord att skriva när bokstaven redan var publicerad ; ) Tjolahopp....

4 kommentarer:

  1. Ja, här är full fåk idag.. Nu har det slutat snöa o "bara" blåser men det räcker.
    Hoppas du får hjälp med hostan, det är för eländigt.
    Krya på dig o håll dig inne.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får hjälp med hostan vännen. Det måste vara frustrerande att gå omkring så länge med hosta. Och ont gör det ju tillslut oxå. Hua
    Mega kramar från mig / Jane

    SvaraRadera
  3. Tittar in igen och hoppas att du mår bättre...
    Kramar / Jane

    SvaraRadera
  4. Hallå??!! Hur är det ??
    Kram..

    SvaraRadera