onsdag 5 december 2012

P, Q, ?

P som i paket: Ja, det är något som jag borde börja tänka på.... blir sämre och sämre för varje år : ( men det brukar ordna sig till slut. I år är det ju ett bra år.... jag är ju lediga både lördag och söndag... så då ska jag väl hinna köpa några paket : ) Blir inte riktigt lika många nu för tiden men det brukar dock bl fler än vad man tänkte från början : ) Själv önskar jag mig massor av paket i julklapp... kan komma på massor men inte många billiga ; ) hihi

Q som i Qul ; )  ett ord man ser lite då och då och det är ett ord man verkligen ska försöka leva efter så mycket man kan.... för jag tror att:        Ett quligare liv är ett bättre liv ; )

R som i (stiljte i min hjärna.... kommer senare : )

Känns som jag skriver om min jäv.... hosta hela tiden... Hur positivt är det? Men just nu är jag såååååå trött på det så jag skulle kunna krypa ner och vakna upp kvällen innan julafton och då givetvis hoppas att hostan dragit till nån klart bättre plats än hos mig. Jag har haft den tillräckligt länge... har inte gjort något nu på över fem veckor mer än gått till bilen...
Tack och hej.... dags att dra.............................

Känns på jobbet att det börjar närma sig jul.... pepparkaksbak, julpyssel, luciasånger OCH maginflu :P

Hemma har det också blivit lite mysigt nu... ska köpa glögg till helgen. Var inne hos grannen igårkväll och fick en mugg.... mums! Behöver ändå ta mig till systemet eftersom min tjejträff för denna termin närmar sig, och måste nog börja tänka på vad jag ska bjuda på.... någon julmat blir det inte : ) Får hoppas jag kommer på något smidigt för jag jobbar till fyra och sen har jag typ bara någon timme på mig med mat innan de dyker upp.
Tips mottages gärna.... : )

Tjoflöjt så länge....




1 kommentar:

  1. Kycklingpaj, allt kan förberedas o bara slängas i formen. Ska den förbakas kan du göra det oxå. Skär all sallad, men spara grönsakerna till sist för det blir så vattnigt!!
    Ha en bra kväll !!

    SvaraRadera