lördag 8 december 2012

Fler bokstäver och tråkinlägg ; )

Natten har varit tuff.... från att hostan inte styr mig 24/7 så har nu näsan grott igen... är sååååå trött på denna skit så snart ger jag upp och drar täcket över huvudet... orkar inte vara sån här längre....

Varje dag som går är jag glad att jag klarat jobbet : )

Det är 6 eller 7 helger som jag bara försökt att kurera mig..... nu vill jag börja träna och orka leva igen.... Kanske är dags att kolla mig hos farbror doktorn??

Idag har jag lite funderingar på att åka och köpa färs så jag kan göra lite köttbullar... längtar efter det, ska göra en tacopaj också för det blev massa tacos över igår. Perfekt att ta med för dottern i matlåda till skolan...


R som i romantik: Ja, det får man inte så ofta nu för tiden... ; ) men en vacker dag så kanske det dyker upp någon romantisk person som gillar mig OCH jag gillar honom ; )

S som i singel: Fortsätter på temat... singel har jag varit alldeles för länge... men det är inte så lätt att hitta någon... för mig handlar det om att hitta någon som ger mig ett bättre liv än vad jag har.... och självklart måste det finnas mycket kärlek. Eftersom jag har ett bra liv nu måste han antagligen vara en superhjälte ; ) skojar... Har inte så många krav....
  • det måste finnas kärlek, omtanke, empati, humor..... bla, bla, bla
  • vi ska dela vissa intressen... inte nödvändigtvis dansen ; ) den kan jag få njuta av i fred ; ) hihi
Detta räcker egentligen.... eller?

  • han måste ha pengar ; )
  • vara bäst på att rensa avlopp, viktigaste kravet
  • gilla att laga mat, så att man kan få sig go mat på bordet ibland
  • gilla att ta hand om bilar, tanka kan jag fixa själv
  • vara händig.... så jag slipper tråkgrejer som sätta upp rullgardiner
  • snygg, snäll, vältränad ; ) hihi... det hör väl till
  • gilla att köpa presenter
  • gillar att städa
+ ett antal grejs till...
Undrar om han finns denna man?
Eller nu fattar jag att jag är singel ; ) hihi....

Tur jag har ett bra singelliv..... : )

T som i tandläkare: Nu har jag inte varit där på ett tag... skulle varit där i november men med min hosta så fick det vänta.... får bli januarigrejen... då funkar det nog att få en tid eftersom alla är så fattiga så ingen vill väl vara där den månaden, om de inte bitit av något någon tand av julens gottebord

U som i ung: Är man 45 är man det ; )

1 kommentar:

  1. Klart vi är unga... :) *harkelhosthost...*
    tack för tacostipset, det får bli middag idag.
    Ha en skön lördag!!

    SvaraRadera