lördag 28 juli 2012

Vänder det nu?

Det är en fråga som jag så gärna vill svara ja på : )

Försöker verkligen att vara optimist och tänka, ja, nu vänder det men det är inte alltid så lätt. Känns ibland som någon sitter någonstans och tänker att nu är det hennes tur att få lite taggar och törnar i kropp och själ.

Största problemet är att jag bara låter dagarna går medan jag väntar...
Hallå, lev nu! Det har jag missat helt känns det som. Semestern och dagarna bara går...

Trots det har jag haft bra veckor hittills, Stockholmsresa, cykelutflykter, restaurangbesök, grillkvällar, bokläsning, slappat, solat, kolmårdsbesök, plocka kantareller, socialt umgänge men också bara varit själv och njutit : ) Egentligen en helt underbar semester om inte den där jobbiga känslan som finns inuti mig.... bra besked behövs för att min kropp ska komma i ro helt.

Nu har jag en sista vecka kvar... den ska förgyllas med en liten tripp till min äldsta kompis, konsert och förhoppningsvis en massa samtal, vin och god mat : ) sen får det vara slut!

Då börjar mitt nya liv.... som kommer bestå av nyttig mat, träning, lugn och ro och saker som ger energi!

Kommer detta att ske? !!!!!! : )

1 kommentar: