tisdag 10 juli 2012

Vänskap

Vaknade redan runt halv 8 så jag tog direkt på mig träningskläder och nu skulle det bli en lång promenad. : )
Precis när jag skulle ge mig iväg så kom regnet, okej, på med regnjacka för en promenad skulle det bli.
Efter 20 minuter hände det! Det ökade och ökade och trots att jag ändå tog av och genade var jag hur blöt som helst : )
Detta är svensk sommar!

Igår blev det grill hos grannen. Gott och trevligt!
och nu tittar jag ut...grrrrr.... det regnar INTE!!! ; )

Tisdagen kommer bjuda på städ, behöver tvätta golven för de är klabbiga lite här och var. Kanske kommer jag ta ett skåp och slänga lite : ) men det viktigaste av allt är trots:

Läsa bok och fika med en kompis!

Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen!






1 kommentar:

  1. Ja, det har tydligen varit rena syndafallet i småland. Att gratis få se Diggiloo förstår jag måste varit en höjdare. Såg lite av det på Allsång på Skansen igår. En riktig show!!
    Ha en skön dag!!

    SvaraRadera