söndag 1 juli 2012

Semesterbörjan

Tänkte ju att jag skulle bli lite bättre att skriva.... hmmm! Nästan en vecka har åter gått!

Nu har min sista hela vecka innan min huvudsemester avslutats. Känns helt okej att ha lite försemester nu. Gårdagen var underbar! SOL! Jag satt på balkongen och låg i gräset en stor del av dagen. Lyssnade på "Sommar" och spelade WF och allt var toppen. Kvällen avslutade med vin på en uteveranda och sen lite kareoke med goa vänner : )

I fredags var det grillbuffè med gamla kollegor. Trevlig tillställning även om jag var galet trött efter att inte sovit natten innan. Blir galen på det, sova är viktigt! När ska mina tankar sluta att snurra nattetid!???? Kommer antagligen fortsätta hela semestern..... : ( men sen.... : ) då måste bra besked komma så jag kan börja leva igen : )

Idag skiner det ingen sol här.... kanske var meningen för att jag ska motionera och fortsätta att slänga grejer. Imon tänkte jag nämligen att jag skulle ta en svänga till ikea. Är sugen på att bli av med mitt stora skrivbord i sovrummet. Kan ske denna vecka!

Nu blir det te...




1 kommentar:

  1. Jag skriver oxå "man" när jag borde skriva JAG..
    men jag tror man skriver i funderingens tanke o då blir det "man"..
    Vi hade kanonväder igår ef regnskuren på förmiddagen.
    Härligt med shopping på IKEA :)
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera