fredag 3 augusti 2012

Borta bra men...

hemma bäst!

Trots det är set bra att åka iväg ibland.... : ) Har nu kommit hem från en liten minisemester hos en väldigt god vän. Vi har pratat, med denna vän som kännt mig i nästan 40 år blir det massa minnen, typ:
Kommer du ihåg när vi........?

Vi gjorde en impulsresa till Gekås.... och denna gång blev det en helt okej summa samt flera klädesplagg till mig.... och jag är supernöjd! : )

Vi hann promenera runt på detta underbara ställe som V bosatt sig på och vi fick vara på en konsert där publiken bara njöt. Han på scenen var Tomas Ledin och jag älskade verkligen att stå ganska långt fram i publikhavet : )

Dagarna avslutades med en lång dag i solen innan min bilresa startades...

Snart är min semester slut och nu närmar sig jobbångesten sig.... den är ett måste på söndag....

Seeya!

1 kommentar: