söndag 15 juli 2012

Nattens tankar : )

Ja, har nyligen kommit hem från några vänner... egentligen var jag inte så sugen på att gå iväg men efter en halvtimmes promenad så gick jag iväg. Hade egentligen tänkt sitta i soffan med ett glas rött och glo på tv.

Hallå, vår kronprinsessa fyller ju år så klart man ska fira.... : )

Men.... jag gick iväg och klart att det var trevligt men soffan är inte helt fel den heller: )

Tänkte egentligen sova nu men nu blev det något strul med dotterns mobil och det tycker jag är skitjobbigt när hon är flera timmars flygresa bort. Jag vill att man ska kunna nå henne direkt om jag behöver.... eller tvärtom. Men snart är de hemma vilket känns gott : ) mer än halva veckan har gott och snart får jag krama om henne igen : ) I love!!!!!

Nu har även en vecka av min semester gått.... denna semester ska jag mest tillbringa hemma. Jag gillar att vara hemma... bara va och läsa eller greja med det som känns bra. Min granne är precis tvärtom.... översocial?/! enligt mig.... eller livrädd för att vara själv? Hon vill alltid göra något.... jag tycker det är skittrevligt men när hon kommer både nu och då eller ringer redan på morgonen och kollar om vi kan hitta på något får jag lite panik. Oftast går det bra men nu har vi setts tre dagar på raken..... det räcker.... även om vi ikväll var fler och även i torsdags var fler : ) men imon.... då får hon inte med mig på ett glas ; ) om den nu inte blir strålande väder och det suger i grilltarmen ; ) då tänder jag gärna grillen med någon och inte själv ....hihi

Zzzzzzz.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar