söndag 8 juli 2012

Söndagsmorgon

Sitter här precis som de flesta av mina lediga dagar med datorn och nyhetsmorgon på samt mitt te : ) Det är semester... jag kan ju sitta hur länge jag vill : )

Igår hamnade jag på Diggilo, en show jag aldrig sett innan men igår blev det. Det var en lång föreställning och regnet var minsann med oss. Det var många bra artister som gjorde kanonbra framträdande. Min favvo var där... Magnus Carlsson, som sjunger såååå bra och med en otroligt bra röst.  The Moniker som jag inte varit så förtjust i tyckte jag var kanon. Tjejerna har superröster och är ju verkligen proffs. En brá föreställning, lite för mycket 50-60 tal men framförallt slutet var kanon. Självklart tog regnet ner betyget en del men för att inte kosta något så blir det lätt en fyra : )

Nu har jag fyra veckors semester framför mig. Inte massor inplanerat så det kommer antagligen bli en del spontana grejer och mycket lugn och ro. Bokläsning och sen hoppas jag verkligen det ska bli en del träning, gärna ganska mycket : )

Denna söndag ska det packas, inte för mig, men jag måste nog lägga mig i en del : )

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar