lördag 28 april 2012

Varför....

jag sitter här.... och har så gjort i nästan en timme.

Varför? Ja varför kan man inte få sova.... : ( efter denna vecka, förkyld och ont i halsen och massa jobb, hade verkligen behövt sova några extra timmar. Hade varit ljuvligt!

Samtidigt är jag på dåligt humör.... jag vill ju springa! Hade först tänkt i onsdags, sen igår men nu vet jag inte ens om jag ska ta det idag....
Tycker INTE om Mr Bacill... Han får gärna vara ihop med någon annan. : ) Och sen har Mr Kalori kommit tillbaka... han var ju faktiskt på väg bort. Han gillar jag inte heller. Jag gillar mest Mr Löp : ) Han har jag faktiskt börjat bli lite kär i : )

Nu är det i alla fall helg... Fyra dagar "ledigt" för mig! Känns helt okej faktiskt! : ) Min tanke var att D och jag skulle åkt till Lkp och handlat lite men det blir nog att jag får stanna hemma. Hon har övningar i skolan samt jobb och sånt kan man INTE tacka nej till! Jag är glad för hennes skull att hon har jobb OCH ett hon trivs med : ) Pengarna hon får är ju inte helt fel heller... nu börjar hon redan "sommarjobba" i april : ) Alltså lön redan i maj! Precis lagom till vår resa... : )

Själv får jag väl istället fortsätta mitt rens och kurera mig.... kankse lite motion, åtminstone promenader. Ikväll blir det att träffa några tjejer och jag fick äran att göra efterrätt! : ) Blir säkert en trevlig kväll! Men lugn för jag ska köra bil tidigt imon....

Tjing tjong från Shine! Ha det gott!


1 kommentar:

  1. Ja, jag försöka komma igång bara min envisa förkylning släpper. Ingen dans denna helg pga jobb o förkylningen men nästa sön spelar Kindbergs i Kalmar, DET ska inte missa!!
    Ha en skön söndag o hoppas Mr Bacill tar till flykten.
    Krya på dig!!

    SvaraRadera