söndag 8 april 2012

Livet som...

ja livet som tonårsförälder är inte alltid så lätt.... vi har inte riktigt samma tid känns det som : )så här sitter man för att jag vet att jag ändå inte kan somna innan jag vet att D har kommit innanför någons dörr.

Klockan tickar långsamt...

Själv har jag firat påskafton med god mat, vin, prat och några goa grannar. En lugn kväll och väldigt nära hem : )

Kollade precis på termometern... -10 grader ute just nu... hua!

Våren får snart komma tillbaka, har faktiskt köpt mig ett par nya löparskor. Nu hoppas, hoppas jag att jag ska känna mig tvingad att springa och snart få den där känslan att det faktiskt är skönt... Jag ber till högre makter att jag ska få uppleva detta som så många pratar om ; ) Kanske jag kan säga...

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!! och det händer mig : )

Den första april satte jag på mig stegmätaren igen. Jag har som mål att snitta minst 12000 steg om dan. Gärna mer... tyvärr brast det redan första veckan:(  Hade 82000 steg ungefär. Får väl vara nöjd eftersom det var gårdagens fel. Satt i princip hela dan eller stod jag och trajja i köket och laga mat... blev säkert en del steg men min mätare börjar inte räkna förrän efter 6 steg. Så fem dagar av 7 har jag haft över 14000 steg... Det är bra!

Tänker jag träningspass... :
  • 2,5 timmars danspass *2
  • långpromenad *2
  • 30-minuterspromenad * 5
  • kortstyrkepass * 4
Detta känns ändå som bra efter en halv storhelg.....

óch jag tänker inte denna vecka skriva om "godis"... hallå, det är PÅSK!


1 kommentar:

  1. Men guuuuud, där är du ju!!! :D
    Så glad jag blir, min danskompis e tillbaka !!
    Du hittar dom övriga hos mig, bara klicka in dig o klicka "följa" så har du uppdatering så fort dom skriver nå nytt!!
    Dans ikväll ??
    God fortsättning på Påsken!!

    SvaraRadera