torsdag 12 april 2012

God Morgon...
Redan torsdag och snart helg!
I veckan har jag hunnit med både det ena och det andra.... träning, en skrattshow, sjukhusbesök med en fruktansvärd värk, jobb och en massa steg : ).

Nja det sista är inte så som jag tänkt... men ibland får hälsa gå före steg. Nu hoppas jag att jag kan ta igen en del i helgen men det kommer kanske bli svårt att snitta 12000 steg.... men än finns chansen.

Sitter nu och planerar en liten tripp... ska bli så kul att ha en semester inbokad. : )

Men nu är det dags för jobb.... och det bästa är.... när jag slutar idag vid halv fem så är det bara en dag kvar till helg! : )

1 kommentar:

  1. Dans?? Inte för mig, jag åker som bekant bort men nästa helg är det LS. Men dotttern fyller 14 samma dag så jag får se.
    Ha en trevlig helg så hörs vi!!

    SvaraRadera