onsdag 18 april 2012

Veckans mitt...

är snart till ända.... Vi går mot helgen.... : )

Har varit både det ena och det andra denna vecka har bjudit på hittills : )
  • löprunda
  • promenad
  • jobb, ja visst är det härligt
  • samtal.... snart är mina över... supergilla!
  • beställt en resa... känns inte helt fel kan jag meddela
  • soptippen... hoppas jag besöker den många gånger framöver...
Det som också har hänt är att en ganska ung person dött.... inte en person som stod mig nära men fanns i bekantskapskretsen. Det känns så tomt och konstigt när sånt händer som inte borde få hända. Hjärtat gråter för nära och kära <3

Ikväll ska jag verkligen hoppa över detta program som ofta avslutar min kväll... bb... vill knappt skirva att jag ser det rätt ofta :P men när någon  börjar titta så fortsätter jag av bara farten. Jag är skittrött och imon jobbar jag 11.5 timmar så jag tror sovtimmarna denna natt är viktiga.

Sov gott vänner.....

2 kommentarer:

  1. Härligt med resan att se fram emot. Hoppas du får bättre väder in London än jag fick i Italia...
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera