tisdag 26 februari 2013

Sj

Vaknade med världens huvudvärk i morse....har i och för sig varit uppe inatt och tagit tablett men inte hjälpte det : ( När jag stod i duschen höll jag på att spy så ont hade jag.... beslutade mig för att vara hemma och gick och la mig igen. Vaknade ett par timmar senare och nu har jag inte sååå ont i huvudet längre och jag klarade mig från att spy : ) Ska vila en stund till men sen blir det nog träning... får ta det lite lugnt men brukar alltid må så bra efter träning så så får det bli.... jag vill må bra : )

Lördagens två kalas slutade med att jag inte gick på dansen. Klockan blev så mycket så hade missat minst en och en halv timme. Oftast de bästa timmarna. Fick lite dans i söndags så jag får väl vara nöjd med det : )

Har precis ätit kött och vitlökssås.... mmmm nästan lika gott som när man grillat på sommaren.... den närmar sig : ) I LIKE!!!!

1 kommentar:

  1. Fre är det Blender i Oskarshamn o sön Sannex i Växjö.
    Får se om det blir bägge kvällar el bara söndag..
    Fy faan för sån huvudvärk, jag vet precis vad det är..
    Kram.

    SvaraRadera