lördag 23 februari 2013

Mina ben...

ja, efter söndagens två pass så var jag galet seg och hade en väldans tränngsvärk... tisdagens två pass kändes men de genomfördes.... med lite fusk ; ) Torsdagens pass funkade men det var tröttsamt och det kändes att jag kört hårt + att vårt pass är extremt tufft. I torsdags hade vår tränare själv bytt ut en låt för hon sa själv att detta pass var ett av de värsta hon gjort!

Vi tackar för det ; )

Denna helg är fullbokad med kalas, jobb, dans, tjejträff och årsmöte. Usch, jag gillar inte när helgen ser ut så.... även om mycket är roligt så behöver jag ju komma ifatt en del med hemmet på helgen : ) samt bara vara....

Denna natt har jag varit vaken måååånga gånger. Dessa tonåringar!!! : ) Svårt att sova när man inte vet var hon kommer hamna att sova. Även om det var lugnt och att de inte ens gick ut efter konserten. Hade ju varit lite lugnare om man fått reda på att de bara var i lägenhet och sen tog en taxi hem. Men jag vill veta att nu är hon kommit hem ordentligt.... hon lämnade ju sina kompisar som åkte hem medan hon stannade i staden dit vi ska idag.... nu kan hon sova lite längre med ett gäng hårdrockskillar.... tur det ä världens goaste killar : ) ensam tjej med dessa grabbs som är mycket äldre ; ) Hon sover nog gott nu för sista smset kom vid kvart över fem : )

Nu är det dags att duscha och snygga till sig lite.... har ju en bilresa innan man ska få slå ner rumpan och käka gott : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar