lördag 2 februari 2013

Lördag....

Vaknade väldigt tidigt.... inte alls min planering. Jag tänkte sova till 9. Hmmmm....

Veckan är åter över... det går fort nu! Februari är redan här och nu hoppas jag på barmark. Eftersom det ändå inte är tillräckligt med snö kan lika väl allt försvinna.. Kanske lite tråkigt för alla barn nu när det snart är sportlov. Men jag kan powerwalka utan att vara livrädd för att halka eller plaska runt i allt det där blöta tråkiga slasket.

Revyn  förra helgen var super att se... dottern gjorde sitt absolut bästa sånguppträdande någonsin så idag (ja, denna mor ska åter se revy ; ) ) hoppas jag på en repris. En kompis och hennes dotter ska följa med och se.

Veckan har åter varit en bra träningsvecka. Kört alla zumbapass utan då torsdagens. Jobbar man så gör man. Tiotimmarspasset gick bra även om man gäspar lite när det i slutet blev en tråkig diskussion. Direkt efter var det bara ladda om... slänga in väskan.... byta en tröja i hallen och sen iväg.
Tjejträff! : ) <3
Direkt fick jag en soppskål med supergod skaldjurssoppa och ett glas vin och sen var det prat och skratt väldigt länge. Det var tur att jag inte började 6 igår ; )

Igår var det en tråkig eftermiddag.... redan i onsdags strulade det med att komma ut på nätet men igår funkade det inte alls. Som vanligt blir jag väldigt frustrerad och bara måste försöka fixa det...
Shit, vilken tid det tar!!!!
Höll på mer eller mindre hela eftermiddagen med undantag av en fika när mamma och pappa kom förbi och liiiiiite städning. Jag som tänkt att ta golven.... de behöver skuras : ) och få undan massa papper.

Nu blir det te.... ses snart igen!

2 kommentarer:

  1. Nja, jag behöver ju inte heller "frikort" men lite kul ändå..
    Ha en mysig lördag !!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det har ordnat upp sig...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera