söndag 3 mars 2013

Vasaloppet

åker jag från soffan som så många andra : )

Känns rätt gott! Jag tar mina pass i eftermiddag, dubbla zumbapass....     Love it! Dessa två timmar är ljuvliga. Men man är också totalt skitslut samtidigt som piggheten infinner sig. Endorfinerna snurrar : )

Tjejträffen i torsdags blev flyttad till nästa torsdag.... gillade jag inte.. men många i gänget var bara tvungna att se hockeyn... de fick stryk ändå! : (

Mina träningspass nästa vecka blir inte som jag tänkt mig för denna flytten så jag får se hur jag gör.... Kanske tränar först och tar bilen dit snabbt efter en dusch.... omålad och i myskläder funkar väl också på en tjejträff : )

Solen skiner... tror jag ska ställa mig i solen en stund sen.... behövs lite D-vitaminer : ) och inte helt fel med med lite färg på detta vinterbleka ansikte.  Men borde också ta en svänga till jobbet. Har lite att ordna denna vecka så jag inte behöver vara kvar mer än någon dag. Blir ändå en jobbkväll denna vecka.... och en tråkig sådan, tyvärr. Men allt är ju inte kul på nåt jobb..... Lite svårt bara.... ska jag sticka nu och missa målgången eller ska jag vänta... hmmmm.

Svåra beslut!!!! : )

1 kommentar:

  1. Haha, jag har åkt de 9 milen nu jag oxå !!
    Jag får min motion med början kl 17 till tonerna av Sannex i Växjö !!
    Sen lär jag vara lika trött som Vasaloppsåkarna :))
    Ha en skön söndag !!

    SvaraRadera