lördag 9 februari 2013

Puh!

Snorar, snorar..... hostar och hostar!
Finns det verkligen inget slut på detta?

Lever i och för sig med snoriga och hostiga barn runt mig hela dagarna men varför ska jag få varenda virus denna vinter. Så fort jag känner mig liiiite bättre vänder det igen.... Även om jag inte ligger i feber så är det jobbigt som attan!!!!!

Nästa vecka blir det nog ett besök på sjukan igen!

Har en mysig dag hemma.... får se om det blir en promenad men då får det sluta yra runt massa snö.... Plockar lite, städar och läser.... sen är det ju vinterstudion : ) lite skidor tittar jag allt på också : ) Tvätten är snart torr så då ska den in i gaderoben sen är det bara lite shopping och så kan jag krypa ner i soffan och kolla på mello.... får se hur det blir denna gång.

En kompis till mig är med i melloklubben och far runt och ser alla eurofinaler... en annan blir lite påverkad : ) så nu ska jag lyssna på kvällens bidrag ; )

2 kommentarer:

  1. Sicket skiiiiiiiiiit det var !! :((
    Laga min Snuvsoppa, finns recept på bloggen i januari, den får alla baciller att dra sin kos !! :)
    Ha en skön söndag!!

    SvaraRadera
  2. Jepp, Nutramino ska du köpa.
    Det är överlägset bäst !!
    Ett vassleprotein som lättast tas upp av kroppen.
    Du ska ta det inom 30 min ef avslutad träning, funkar även som mellanmål.
    Kram.

    SvaraRadera