söndag 27 januari 2013

Poff... och så hade

nästan två veckor gått.... fattar inte vart tiden tar vägen?!?

Har varit mycket jobb... det är det alltid när en ny termin drar igång. Borde jobba nu... men försöker bara skjuta det framåt. Antagligen sitter jag här ikväll och surar för att jag inte är klar. : )

Ja, vad har hänt? Vi tar det i ordning och utan jobb : )

  • Torsdag : Zumba
  • Fredag : Promenad
  • Lördag: Släktmys, revy, tjejträff med god lax och vin
  • Söndag: Städ, bugg, zumba
  • Måndag: Promenad
  • Tisdag : Zumba, dubbelt pass
  • Onsdag : Dotter, mamma (jag),  mormormys med lite shpping och ätamatutebesök : ) och Tupperwareparty :P
  • Torsdag: zumba
  • Fredag : Slängde mig i soffan: )
  • Lördag (igår) stan, revy (igen ;) ) soppdinner men med en go vän och några ytligt bekanta.... SOFFAN!!!! och film!
Nu börjar sista veckan i januari.... längtar efter vår och lite varmare. Tror att tampen är på väg åt rätt håll så jag är nöjd! Idag blir det kankse en promenad och sen tror jag det blir ett zumbapass, om nu inte näsan och hostan blir värre framåt dan. Ligger i gränszonen för träning men kan ju ta det lite lugnt. Fast med den tränaren vi har finns inte det på kartan att ta det lugnt. Hon har sån energi så hälften borde räcka.... kan säga att vårt zumbapass med henne ger en både styrka, dans, kondis, glädje och energi! och så sexiga som vi är det finns inte på kartan : )

Nästa vecka blir det lite mindre jobb hopppas jag.... tordagen blir det ett tiotimmarspass men de andra dagarna hoppas jag är lite bättre...

Ska också försöka ta tag i maten denna vecka. Ibland är det lite svårt när man kommer hem och är vrålhungrig.... egentligen är det väl bara planeringen som är fel : ) Ska bättra mig : ) Träningen är ju igång med så mycket som jag hinner med om jag inte ska få ett hem som kollapsar ; )

Nu kör jag : )

2 kommentarer:

  1. Ja, du har då fullt upp !!
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är jätte duktig...
    Så ät du vad du vill vännen.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera