söndag 13 januari 2013

13 januari....

... då ska julen dansas och städas ut : ) I detta hem är det redan gjort för någon vecka sen. Istället är hemmet fullt av tulpaner och andra blombuketter. Att fylla år och ha en dotter som är med i en revy.... det gör att hemmet blomstrar mer än någonsin : ) I LOVE IT!!!!!

Vad har hänt sen sist då?

Förra helgen var det revy för hela slanten.... genrep och så premiären. WOW, vilken show... som vanligt gillar ju jag dansen och sången bäst men några guldkorn bland sketcherna kunde jag allt hitta : ) Jag är en stolt mamma och dottern är nöjd med sin insats, framför allt sin dansinsats där man ser henne som huvuddansare i nummer.... älskart : )

Var också på en stor tillställning där gamla band spelade.... nja, utan foxar och bugg kan det aldrig bli en toppkväll.

Vår släkt startar med flera födelsedagar i denna månad. Nu är min över och idag fortsätter den. Lite nära släkt på födelsedagen hade jag mat för och så några tjejer på tjejmiddag igår : ) Trevlig kväll med god mat, spel och skratt : ) I dag blir det skönt att bara gå bort..... slippa laga mat och till kvällen finns det rester för mig : )
 
En toppensöndag.... fast jag har en massa disk som måste in i skåpen när diskmaskinen gjort sitt ;) och sen har jag lite jobb, tvätt, måste skriva några mail, svara och lämna in post och, och , och..... : ) jaja, jag behöver inte laga mat i alla fall..... hihi...

2 kommentarer:

  1. Här är det tvättdag...
    Ha en mysig söndag !!

    SvaraRadera
  2. Här skall det tvättas idag. Suck...
    Skönt att slippa laga mat...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera