onsdag 16 januari 2013

Älskade tandläkaren : (

Onsdag och mitt i veckan.... denna dagen har jag både längtat efter och inte velat ska komma. Varför?
Idag var mitt tandläkarbesök.... allt var toppen, inga hål så då kunde jag sjunka ner i stolen utan att vara som en fiolsträng : ( Min tandläkare säger då.... om du inte har några frågor så var vi klara : ) Det är nu min jäv.. idiotmun börjar prata... Min den där visdomstanden har jag vissa peioder ont i, den är inte helt framme så.... Givetvis är min tandläkare så bra att hon kollar den.... tar bilder och till sist säger hon: Den där får käkkirurgen ta bort!!!! Faan.... varför var jag inte tyst! Jaja... de är ju proffs så får väl se fram emot det : ( Kostnaden idag blev i alla fall bara 770 : )

Nu är jag helt färdig.... värre än efter värsta träningspasset och huvudvärk. Varför är denna tandläkaren så jobbig att gå till för mig!!!! Jag har ju i princip aldrig hål! Fattar det inte???

Ska unna mig en stund i soffan nu innan jag tar en promenad. Sen blir det lite städ, mat och jobb. Jag skäller på dottern när hon inte lämnar in grejer i tid men själv skulle jag lämnat in ett papper till min förskolechef innan jul och som nu måste vara inne innan fredag. Alltså ikväll SKA det vara klart om jag ska hinna.

<3

3 kommentarer:

  1. Jag går 10 ggr hellre till gynekologen än till käftis...
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker som Blondie...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  3. Jag skall bleka mina tänder på Fredag.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera