måndag 6 augusti 2012

Första dagen...

på jobbet efter semestern är nu avvekad. Gick väl som väntat... rätt bra och man kommer in i det direkt. Hade det ganska lugnt vilket är skönt. Hann faktiskt prata lite med mina arbetskamrater vad de haft för sig under sin semester. Känns bra!

Har slöat lite på em eftersom jag som vanligt inte kan somna om så från fyra har jag varit vaken :( är så trekigt att bara ligga där och glo i taket och tänka. Vill snart att mina tankar som jag levt med hela sommaren ska ta slut : )

Kvällen är nu här och med den OS... småkollar samtidigt som jag äter pasta och kycklinggryta. Skulle precis laga mat till oss men då komm smset... åker till donken och käkar kvällsmat. Jaha.... IGEN!!! Blir tokig ibland fast jag försöker att inte reta upp mig.... men hur svårt kan det vara att smsa lite tidigare.. : ) Jaja.... nu blir det rester över.... alltid något bra : )

och nu har jag röjjningen i köket kvar : )

1 kommentar:

  1. Ett par, tre dagar så är man inne i det igen. Skönt med rutiner igen.
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera