lördag 11 augusti 2012

Poff så var det...

HELG!!!

Veckan rullade på, vi har haft det lugnt hela veckan så igår fick jag en em där jag kunde rensa bland papper och fixa och dona. Var så gott när jag gick hem och bara hade en hög som nu var rensad och bara skulle in i två olika pärmar vilket max kommer ta tio minuter.

Mina inskolningar är färdiga och så är det bara lite dokumetationer som ska göras. Blir nästa vecka sen är jag ifatt hyfsat bra.... helt klar finns inte att bli i min värld. Man vill alltid mycket mer...

Veckan blev inte som jag önskat när det gäller mat och träning. Fick redan i början av veckan ont i halsen och den har bara accelerat åt fel håll. Har tagit lite promenader och varit i skogen och plockat kantareller, men jag som tänkt ta tag i joggingen igen fick tänka om. Maten har varit bra tills igårkväll när vi träffades för att se handboll. Med ett helt bord med snacks och välkomstdrink. Matchen var såååå spännande!!! Så hur mycket slank in i min mun vet jag inte : ( hihi... efter matchen byttes snacksen ut mot god mat och rödvin och sista bytet blev fika och godis och mer vin : )
Galet gott var allt!
Matchen vann "vi" och kvällen var sååååå trevlig! : )

Dagen i dag kommer innehålla småplock, kurera halsen, kanske en promenad, planering inför nästa veckas mat : ) kolla lite crusing, kanske läsa en stund i solen...
Alltså bara  en sköndag!!!!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar